مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 19:352023-07-09حوادث

کاهش تلفات جاده ای و کنترل ترافیک دو اولویت راهبردی پلیس مازندران


فرمانده انتظامی مازندران در جلسه شورای ترافیک استان گفت: کاهش تلفات جاده ای و کنترل ترافیک دو اولویت راهبردی این فرماندهی است.

- سردار حسن مفخمی شهرستانی امروز(یکشنبه، 18 تیر) در جلسه شورای ترافیک مازندران، با بیان این که کاهش تلفات جاده ای و کنترل ترافیک دو اولویت راهبردی فرماندهی انتظامی استان است، اظهار کرد: شورای راهبری تصادفات استان در حال پیگیری این دو موضوع است تا از همه ظرفیت های استان و حتی برون استانی برای کاهش تصادفات جاده ای و ترافیک استفاده شود.

وی افزود: برای کاهش تصادفات جاده ها و کنترل ترافیک، برنامه کوتاه مدت یک ساله، برنامه میان مدت سه ساله و یک برنامه بلندمدت 5 ساله طراحی و تدوین شده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت نخبگان استانی و دریافت ایده و برنامه های آنان از جمله راهبردهایی است که در حال استفاده از آن هستیم تا بتوانیم در سطح کشور یک الگوی موفق در قالب خلاقیت ها برای کاهش تصادفات وتلفات ایجاد کنیم.

افزایش20 درصدی تلفات جاده ای در مازندران سردار مفخمی شهرستانی با اشاره به افزایش 20 درصدی تلفات جاده ای در استان مازندران، گفت: بر اساس آمارها 50 درصد تلفات در محورهای درون شهری متعلق به عابران پیاده است که برای کاهش آن دستگاه های متولی باید برخی اقدامات از جمله مکانیزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تلفات جاده ای و کنترل ترافیک دو اولویت راهبردی پلیس مازندران

کاهش تلفات جاده ای و کنترل ترافیک دو اولویت راهبردی پلیس مازندران