مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 10:452023-06-22سياسي

از ادای احترام مقامات قضایی کرمان به مقام شهداء تا همایش محوری هفته قوه قضاییه


صبح امروز اول تیرماه در نخستین روز از هفته قوه قضاییه، مراسم غبارروبی، عطرافشانی و تجدید میثاق با شهدا به ویژه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور رییس کل دادگستری، - ایسنا/کرمان صبح امروز اول تیرماه در نخستین روز از هفته قوه قضاییه، مراسم غبارروبی، عطرافشانی و تجدید میثاق با شهدا به ویژه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور رییس کل دادگستری، اعضای شورای قضایی استان و جمعی از قضات و کارکنان دادگستری کرمان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نخستین روز از هفته قوه قضاییه همچنین همایش محوری گرامیداشت این هفته با حضور مسئولان قضایی استان در محل تالار فرهنگ و هنر شهر کرمان برگزار شد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رییس کل دادگستری استان کرمان در این همایش گفت: در همایش محوری گرامیداشت هفته قوه قضاییه در صدد ارسال این پیام هستیم که امروز همراهی، همدلی و هماهنگی بین قوا در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سطوح ملی و استانی در اوج خود قرار دارد.

وی با اشاره به به اینکه خدماتی که امروز به مردم ارائه می شود، نتیجه همین همراهی ها و همدلی هاست، افزود: اگر دستگاه قضایی استان کرمان در سال گذشته بیش از 600 هزار پرونده را مورد رسیدگی قرار داده و شوراهای حل اختلاف بیش از 220 هزار پرونده را رسیدگی کرده، نتیجه همدلی و همراهی ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ادای احترام مقامات قضایی کرمان به مقام شهداء تا همایش محوری هفته قوه قضاییه

از ادای احترام مقامات قضایی کرمان به مقام شهداء تا همایش محوری هفته قوه قضاییه