مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 22:452023-07-09سياسي

دولت برای ابطال حکم برکناری لطیفی درخواست بازنگری کرد


معاونت حقوقی ریاست جمهوری درخواست کرده طبق ماده 91 دیوان عدالت اداری در حکم برکناری رییس سازمان اداری و استخدامی بازنگری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، صبح امروز (یکشنبه، 18 تیر 1402) هیأت عمومی دیوان عدالت اداری در حکمی، انتصاب میثم لطیفی رییس سازمان اداری و استخدامی براساس ماده 47 قانون مدیریت خدمات کشوری را ابطال کرد.

براساس این گزارش، طبق اعلام این رأی که به امضای حجت الاسلام مظفری رییس دیوان عدالت اداری رسیده است، انتصاب میثم لطیفی به ریاست سازمان اداری و استخدامی کشور به دلیل عضویت وی در دانشگاه امام صادق (ع) به عنوان یک نهاد غیردولتی و غیرانتفاعی، غیرقانونی است و از این رو، حکم انتصاب لطیفی که از سوی آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور کشورمان در شهریور سال 1400 صادر شده بود، ابطال می شود.

  ماده 47 قانون مدیریت خدمات کشوری چه می گوید؟ در متن ماده 47 قانون مدیریت خدمات کشوری آمده است: به کارگیری کارمندان شرکت ها و مؤسسات غیردولتی برای انجام تمام یا بخشی از وظایف و اختیارات پست های سازمانی دستگاه های اجرایی تحت هر عنوان ممنوع می باشد و استفاده از خدمات کارمندان اینگونه شرکت ها و موسسات صرفاً براساس ماده (17) این قانون امکانپذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت برای ابطال حکم برکناری لطیفی درخواست بازنگری کرد

دولت برای ابطال حکم برکناری لطیفی درخواست بازنگری کرد