مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 13:572023-07-06سياسي

مجلس موضوع اصلاح ساختار بودجه را براسس تاکیدات مقام معظم رهبری به جد دنبال می کند


نماینده قروه و دهگلان در مجلس گفت: مجلس موضوع اصلاح ساختار بودجه را براساس تاکیدات مقام معظم رهبری به جد دنبال می کند و اصلاح این ساختار موجب می شود منابع و مصارف ابلاغی تقریبا 100 درصد اتفاق بیفتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، پرویز اوسطی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی استان کردستان اظهار کرد: همت و همیتی که برای کار و تلاش در استان کردستان در بین مجموعه مدیریتی وجود دارد ستودنی است و امیدواریم بتوانیم روند رشد و توسعه استان را شتاب ببخشیم.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سازمان برنامه ریزی پیشگام در فرایند توسعه استان است و باید تمام توان این سازمان در مسیر تسهیلگری در بخش توسعه بکار گرفته شود.

وی افزود: امسال سه نماینده استان کردستان در کمیسیون تلفیق بودجه حضور داشتند تلاش هایی صورت گرفت و با پیگیری های استاندار، کردستان به 14 رتبه ارتقا پیدا کرد که این جای امیدواری دارد.

وی با اشاره به اینکه مجلس موضوع اصلاح ساختار بودجه را براساس تاکیدات مقام معظم رهبری به جد در کشور دنبال می کند، اذعان کرد: اصلاح این ساختار موجب می شود منابع و مصارف ابلاغ شده تقریبا 100 درصد اتفاق بیفتد.

اوسطی خاطرنشان کرد: اصلاح ساختار بودجه بسیاری از مشکلاتی که در گذشته وجود داشت را رفع و منابع و مصارف همخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس موضوع اصلاح ساختار بودجه را براسس تاکیدات مقام معظم رهبری به جد دنبال می کند

مجلس موضوع اصلاح ساختار بودجه را براسس تاکیدات مقام معظم رهبری به جد دنبال می کند