مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 10:402023-07-11سياسي

استیضاح شهردار اراک / اعضای شورا در جلسه چه گفتند؟


جلسه استیضاح شهردار اراک برگزار و اعضای از پاسخ های «علیرضا کریمی» قانع نشدند و در پایان با هشت رأی موافق، وی از سمتش برکنار شد.

- اراک- جلسه استیضاح شهردار اراک برگزار و اعضای از پاسخ های علیرضا کریمی قانع نشدند و در پایان با هشت رأی موافق، وی از سمتش برکنار شد.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: صبح سه شنبه صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر اراک با حضور تمامی اعضا با دستور کار استیضاح شهردار آغاز به کار کرد.

در ابتدای این نشست که در پی قانع نشدن هشت عضو شورا از پاسخ های شهردار اراک به سوالات و تذکرات برگزار شد، درخواست استیضاح شهردار قرائت و از علیرضا کریمی خواسته شد که بر اساس ماده 83 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران توضیحات تکمیلی خود را ارائه کند.

عدم پاسخ به سوالات و تذکرات اعضای شورا، پیشرفت ضعیف پروژه دره گردو، عملکرد ضعیف شهرداری در زمستان سال گذشته، عدم احداث پارکینگ های طبقاتی و عدم تغییر سیستم حسابداری شهرداری از نقدی به تعهدی از جمله محورهای مورد سوال از شهردار اراک بود.

فرآیند قانونی استیضاح رعایت نشده است شهردار سابق اراک در این نشست با بیان اینکه در جلسه قبل پاسخ سوالات به صورت مفصل داده شد، گفت: ابتدا در خصوص اینکه موارد مطرح شده سوال هستند در قانون چنین چیزی نداریم و اگر سوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استیضاح شهردار اراک / اعضای شورا در جلسه چه گفتند؟

استیضاح شهردار اراک / اعضای شورا در جلسه چه گفتند؟