مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 10:452023-07-05سياسي

برخورد قاطع با برهم زنندگان جو روانی جامعه یک ضرورت است


اقدام به هنگام و برخورد قاطع با کسانی که درصدد ایجاد بی نظمی و برهم زدن جو روانی جامعه اند، یک ضرورت است.

- ایسنا/زنجان رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: اقدام به هنگام و برخورد قاطع با کسانی که درصدد ایجاد بی نظمی و برهم زدن جو روانی جامعه اند، یک ضرورت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری زنجان، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی صبح امروز (14 تیرماه) در جلسه مشترک قضایی و انتظامی استان زنجان که به میزبانی فراجا برگزار شد، اظهار کرد: ارتباط نزدیک و تنگاتنگ میان دستگاه قضایی و انتظامی به ویژه دادسراها با ضابطان در اجرای دقیق برنامه ها و سیاست ها بسیار موثر است و امروز در سایه این ارتباطات و همکاری ها شاهد اقدامات موثر و مهم در استان هستیم.

وی تصریح کرد: برگزاری جلسات مشترک میان دستگاه قضایی و انتظامی در همه حوزه های قضایی مورد تاکید است، گفت: ایجاد نظم و امنیت در جامعه آنقدر مهم است که مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان قوه قضاییه بر اهمیت امنیت روانی در جامعه تاکید کردند.

صادقی نیارکی با بیان اینکه حافظان نظم و امنیت در جامعه، نیروی انتظامی است، اظهار کرد: همه باید قدردان زحمات حافظان نظم و امنیت در جامعه باشیم و این یک تکلیف و وظیفه برای همه است؛ چراکه همه ما نیازمند امنیت هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع با برهم زنندگان جو روانی جامعه یک ضرورت است

برخورد قاطع با برهم زنندگان جو روانی جامعه یک ضرورت است