مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 14:362023-06-25حوادث

دید افقی در سیستان به 350 متر کاهش یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی هواشناسی سیستان و بلوچستان، علی ملاشاهی اظهار کرد:  وزش باد شدید تا بیشینه 97 کیلومتر بر ساعت بامداد امروز 4 تیر 1402 زابل را درنوردید و گردوغبار حاصل از آن شعاع دید افقی را در منطقه فرودگاهی به 350 متر کاهش داد.

وی افزود: همچنین در شهرستان زهک ببیشینه سرعت باد به 65 کیلومتر بر ساعت رسید و دید افقی در ایستگاه هواشناسی تا 400 متر کاهش یافت.

ملاشاهی افزود: طوفان در شمال استان امروز و فردا همچنان ادامه دارد و سه شنبه از شدت طوفان کاسته می شود و در مناطق جنوبی و ارتفاعات مرکزی استان از امروز تا سه شنبه شرایط برای سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی در حد هشدار سطح نارنجی فراهم است.

وی توصیه کرد: برای شمال استان در ترددهای جاده ای احتیاط و از تردد غیر ضروری در فضای باز به ویژه بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان در زمان غبار آلود شدن هوا خودداری کنند.

ملاشاهی گفت: درجنوب استان در فعالیت های کوهنوردی احتیاط شود و از اسکان در حاشیه مسیل ها و رودخانه های فصلی و چرای دام در ارتفاعات و حاشیه مسیل ها در زمان بارندگی خودداری گردد و از محصولات کشاورزی محافظت شود.

پایان پیام/75005  


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دید افقی در سیستان به 350 متر کاهش یافت

دید افقی در سیستان به 350 متر کاهش یافت