مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 10:502023-07-14سياسي

قرائت دعای ندبه در حسینیه عاشقان کربلای ساری


دعای ندبه مردم مرکز مازندران در آخرین جمعه ماه توحید، ماه امامت و ولایت از کنار مرقد مطهر دو شهید خوشنام دفاع مقدس حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار شد.

- این آیین از ساعت چهار صبح با قرائت دعای عهد حضرت صاحب الزمان عج آغاز و با سخنرانی حجت الاسلام بی آزار تهرانی پیگیری شد.

 حجت الاسلام بی آزار تهرانی با اشاره به برجستگی های ماه ذی الحجه، ماه اعطای زکات امیر المومنین (ع) و  اکمال دین و ولایت گفت: 10 شبانه روز ماه محرم لیله القدر خیر من الف الشهر است.

وی گفت: آنچه در ماه محرم باید توجه شود محرمیت ماه محرم است تا انسان سازی شود که بالاترین توصیه نبی اکرم (ص) در توجه به این ایام است زیرا پیامبر (ص) دوست داشتن خود را دوستی با حسین ع خواند.

این سخنران مذهبی ادامه داد: اگر رابطه امضاء شده رابطه احب و محبت را می خواهید دوستی عاشقانه با ابا عبدالله الحسین (ع) داشته و این مجالس مقدمه ای برای فهم این مهم است.

بی آزار تهرانی با ذکر روایتی از امام حسین (ع) گفت: هیچ قاره و شهری در کره زمین نمی یابید که در این 10 روز خالی از محبت سیدالشهدا باشد، در این ایام حرارتی وجود دارد که هیچ چیز نمی تواند شعائر حسینی را کمرنگ کند و این وعده خدا به منظور خون بهای حسین بن علی (ع) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرائت دعای ندبه در حسینیه عاشقان کربلای ساری

قرائت دعای ندبه در حسینیه عاشقان کربلای ساری