مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 12:462023-07-03سياسي

استان سمنان به بیش از 20 هزار نفر نیروی کار نیاز دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری اظهار کرد: در جلسه مشترک با هیأت دولت که با حضور شخص رییس جمهور برگزار شد، اعلام کردیم بر اساس ابلاغ بخش خصوصی در استان سمنان، به بیش از 20 هزار نفر نیروی کار نیاز داریم.

وی افزود: لازم است تا جدول دقیق و جامع به تفکیک نام واحدهای تولیدی در خصوص اعلام نیاز نیروی کار، تدوین و آماده سازی شود.

استاندار سمنان ادامه داد: ما اجازه ندادیم تا در استان سمنان یک واحد تولیدی به تعطیلی کشیده شود؛ رییس جمهور در جلسه دیروز با حضور استانداران نیز تأکید کرد که احیای واحدهای تولیدی راکد امری بسیار مطلوب است؛ اما اجازه ندهید واحد تولیدی جدیدی تعطیل شود.

مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید قانون است اشمی تأکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی پیگیری مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و راستی آزمایی را با جدیت دنبال کرده و اقدامات مطلوب صورت گرفته را اطلاع رسانی کنند.

وی گفت: مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید قانون است و مدیران استان سمنان با جدیت موظف به اجرا و پیگیری مستمر آن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان سمنان به بیش از 20 هزار نفر نیروی کار نیاز دارد

استان سمنان به بیش از 20 هزار نفر نیروی کار نیاز دارد