مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 10:502023-07-19سياسي

سلاجقه: وضعیت آب دریاچه سد چمشیر مناسب است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی سلاجقه پیش از ظهر امروز (چهارشنبه، 28 تیرماه) در حاشیه برگزاری هیات دولت گفت: برخی مراجع دانشگاهی و سمن ها با توجه به سازنده زمین شناسی که در حوزه آبخیز سد چمشیر وجود دارد معتقد بودند که این سازنده ها از لحاظ .

- رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: از دی ماه سال گذشته تا کنون نمونه برداری های روزانه از سد چمشیر نشان می دهد که کیفیت آب و تغییرات در دریاچه این سد بسیار ناچیز بوده و کیفیت آب دریاچه در وضعیت مناسب است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی سلاجقه پیش از ظهر امروز (چهارشنبه، 28 تیرماه) در حاشیه برگزاری هیات دولت گفت: برخی مراجع دانشگاهی و سمن ها با توجه به سازنده زمین شناسی که در حوزه آبخیز سد چمشیر وجود دارد معتقد بودند که این سازنده ها از لحاظ بارگذاری با مشکل مواجه می شوند، املاح دارند و کیفیت آب را تغییر می دهند.

من گفتم این سد مجوز محیط زیستی دارد، ولی اگر این بحث ها درست باشد مجوز گتوند دوم را نمی دهیم.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد:، اما وقتی دریچه تحتانی سد بسته شد و آبگیری شد و با قایق در دریاچه بازدید کردیم و نمونه گرفتیم و اندازه گیری کردیم و از 21 دی ماه 1401 تا فروردین 1402 نمونه برداری ها را روزانه انجام شده است، کاملا این نمودار ها را قیاس کردیم و روند منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلاجقه: وضعیت آب دریاچه سد چمشیر مناسب است

سلاجقه: وضعیت آب دریاچه سد چمشیر مناسب است