مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 17:302023-07-08سياسي

استفاده از ظرفیت نهادهای فرهنگی در کاهش قاچاق کالا بسیار مؤثر می باشد


دادستان مرکز استان اردبیل در دیدار با اعضای دبیرخانه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گفت: استفاده از ظرفیت نهادهای فرهنگی در کاهش قاچاق کالا و ارز بسیار مؤثر می باشد.

- ایسنا/اردبیل دادستان مرکز استان اردبیل در دیدار با اعضای دبیرخانه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گفت: استفاده از ظرفیت نهادهای فرهنگی در کاهش قاچاق کالا و ارز بسیار مؤثر می باشد.

جلال آفاقی 17 تیر در دیدار صمیمی خود با اعضای دبیرخانه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که در ارتباط با فرمان حکیمانه مقام معظم رهبری پیرامون مبارزه با قاچاق کالا و ارز انجام شد، ارتقای آگاهی ها و دانش مردم از تبعات و آثار سوء و زیانبار قاچاق کالا و ارز به اقتصاد کشور را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: استفاده از ظرفیت نهادهای فرهنگی در کاهش قاچاق کالا بسیار مؤثر می باشد.

وی با اشاره به اینکه یکی از عوامل مؤثر در مقابله با قاچاق کالا و ارز کنترل مبادی رسمی و گمرکات است، گفت: با راه اندازی سامانه ای با عنوان هر شهروند یک مدعی العموم، از تمامی مردم عزیز استان درخواست می کنیم تا با اعلام موارد این چنینی در استان و شهرستان خود یاری رسان مجموعه دستگاه قضاء باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت نهادهای فرهنگی در کاهش قاچاق کالا بسیار مؤثر می باشد

استفاده از ظرفیت نهادهای فرهنگی در کاهش قاچاق کالا بسیار مؤثر می باشد