مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 01:052023-06-27اقتصادي

4 شهرک بزرگ صنعتی یزد زیر پوشش خط سبز آبرسانی صنایع قرار می گیرند


معاون تحقیق و توسعه شرکت آب منطقه ای یزد گفت: با تکمیل خط سبز آبرسانی صنایع یزد، چهار شهرک بزرگ صنعتی استان زیر پوشش این خط قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد محجوبی روز سه شنبه در بازدید خبرنگاران از پروژه خط سبز آبرسانی صنایع اظهار داشت: آب کیفی که از منابع آبی استان و سفره های آب زیرزمینی یزد در اختیار صنایع این استان قرار دارد، می تواند در سایر مصارف مورد استفاده قرار گیرد و در عوض برای صنایع از آب های غیرمتعارف استفاده شود.

وی عنوان کرد: بر این اساس، خط سبز آبرسانی صنایع راه اندازی شده تا آب حاصل از پساب را جایگزین آب سفره های زیرزمینی مورد استفاده صنایع یزد قرار دهیم.

محجوبی ادامه داد: در نیمه دوم سال 1401 عملیات اجرایی این پروژه آغاز شد و در حال حاضر 21 هزار و 500 متر خط انتقال پساب در حال اجراست.

معاون تحقیق و توسعه شرکت آب منطقه ای یزد عنوان کرد: 60 میلیارد تومان برای خرید لوله و اتصالات و 40 میلیارد تومان نیز برای هزینه های اجرای این طرح هزینه شده است.

وی اظهار داشت: بر اساس برنامه زمان بندی انجام شده، در صورتی که مشکل مالی در مسیر اجرای طرح پیش نیاید، این بخش از پروژه که نیروگاه سیکل ترکیبی آغاز شده و تا فولاد آلیاژی ادامه می یابد، مهرماه امسال بهره برداری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 شهرک بزرگ صنعتی یزد زیر پوشش خط سبز آبرسانی صنایع قرار می گیرند

4 شهرک بزرگ صنعتی یزد زیر پوشش خط سبز آبرسانی صنایع قرار می گیرند