مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 07:202023-06-25ورزشي

تیم بانوان تویسرکان قهرمان لیگ بسکتبال 3 نفره استان همدان شد


رییس هیئت بسکتبال استان همدان گفت: تیم تویسرکان در مسابقات بسکتبال سه نفره لیگ بهاره بانوان استان همدان به مقام قهرمانی رسید.

- مجید درویشی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مسابقات بسکتبال سه نفره بانوان با عنوان لیگ بهاره در همدان اظهار کرد: مسابقات بسکتبال سه نفره لیگ بهاره بانوان استان همدان با شرکت 15 تیم از هشت شهرستان در سالن تختی همدان برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت ها تیم بانوان تویسرکان به مقام قهرمانی رسید، باشگاه الوند همدان نایب قهرمان شد و تیم دانشگاه آزاد همدان در جایگاه سوم قرار گرفت.

رییس هیئت بسکتبال استان همدان با اشاره به اینکه پس از مدت ها نخستین مسابقات بسکتبال در سالن تختی همدان برگزار شد، گفت: این سالن بعد سالیان سال مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت و میزبان این دوره از مسابقات بود.

درویشی خاطرنشان کرد: مواردی همچون زیرسازی کف سالن و تعویض کف پوش، نصب پنجره های دوجداره برای کاهش مصرف انرژی، اصلاح سیستم گرمایشی و سرمایشی، به روزرسانی سیستم روشنایی و نورپردازی سالن به منظور کاهش مصرف برق و اصلاح سیستم آبرسانی و فاضلاب سالن به همت هیئت بسکتبال استان و حمایت های اداره کل ورزش و جوانان در راستای بازسازی و تجهیز سالن تختی صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم بانوان تویسرکان قهرمان لیگ بسکتبال 3 نفره استان همدان شد

تیم بانوان تویسرکان قهرمان لیگ بسکتبال 3 نفره استان همدان شد