مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 16:062023-07-14سياسي

سران قوا با روش حکیمانه و تنظیم قانون از ابتذال جامعه جلوگیری کنند


از سران قوا می خواهیم که با روش حکیمانه و تنظیم قانون برای جلوگیری از این ابتذال در جامعه اقدام کنند و برای کسانی که از نظر دینی و مذهبی توجه ندارند، - ایسنا/قم امام جمعه قم گفت: از سران قوا می خواهیم که با روش حکیمانه و تنظیم قانون برای جلوگیری از این ابتذال در جامعه اقدام کنند و برای کسانی که از نظر دینی و مذهبی توجه ندارند، تبیین شوند و کسانی که توجه دارند و گول خوردند به صف مومنین بپیوندند و از قانون حمایت کنند و با کسانی هم که قصد لجاجت دارند به شدت برخورد کنند.

آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه های نماز جمعه 23 تیرماه که در مصلی قدس قم برگزار شد، با اشاره به روز مباهله، اظهارکرد: مباهله به معنای لعنت و نفرین کردن به دروغگو است.

خداوند راه مباهله و کیفیت آن را مشخص کرد و فرمود: بیایید ما فرزندان خود را دعوت کنیم، شما هم فرزندان خود را؛ ما زنان خویش را دعوت نماییم، شما هم زنان خود را؛ ما از نفوس خود دعوت کنیم، شما هم از نفوس خود؛ آن گاه مباهله کنیم؛ و لعنت خدا را بر دروغگویان قرار دهیم.

وی افزود: زمانی که مسیحیان نجران، اهل بیت(ع) و پیامبر(ص) را دیدند متوجه شدند اگر تن به مباهله بدهند و پنج تن آل عبا(ع) دست به درگاه خداوند بلند کنند، احدی از مسیحیان نجران زنده نخواهند ماند، به همین خاطر تسلیم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سران قوا با روش حکیمانه و تنظیم قانون از ابتذال جامعه جلوگیری کنند

سران قوا با روش حکیمانه و تنظیم قانون از ابتذال جامعه جلوگیری کنند