مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 09:412023-07-19سياسي

جوانی که ماه محرم را برای پرواز انتخاب کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، شهید غلامرضا بخت پسند ملقب به فرزاد در تاریخ 14 بهمن ماه 1341 در خانواده ای متدین و مذهبی در شهرستان رشت دیده به جهان گشود.

  وی دوران کودکی را در آغوش پر از لطف و محبت پدر و مادر سپری کرد و با توجه به اعتقادات مذهبی خانواده پس از رسیدن به سن تکلیف در انجام تکالیف مذهبی و دینی خود مقید بود و خواندن نماز اول وقت و روز گرفتن را به دوستان خود نیز سفارش می کرد.

  وی به شدت مهربان، خوش قلب و محفوظ به حیا بود و حتی غذا خوردن و لباس پوشیدنش نیز ساده بود، یعنی اگر جلویش نان خشک هم می گذاشتند بدون اینکه صدایش در بیاید، میل می کرد و گله و شکایتی به زبان نمی آورد.

  در کمک به فقرا همیشه پیش قدم بود و به یتیم ها خیلی محبت و مهربانی می کرد و همواره به خواهرش نیز احترام می گذاشت و با آنکه از او کوچکتر بود اگر چیزی تقاضا می کرد، نه نمی گفت و برایش می خرید.

  خانواده او قبل از انقلاب اسلامی در محله آزادگان، روبروی مدرسه شهید بهشتی مستاجر بودند و وقتی که انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید فعالیت آقا غلامرضا قصه ما در مسجد محله و در راهپیمایی ها شروع شد.

  وی با بچه های محله و برادر بزرگش در راهپیمایی هایی که بر ضد شاه ملعون بود شرکت می کرد، مخصوصا در موقع حکومت نظامی به خیابان می رفتند و شعار مرگ بر شاه و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانی که ماه محرم را برای پرواز انتخاب کرد

جوانی که ماه محرم را برای پرواز انتخاب کرد