مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 14:352023-06-27اقتصادي

تحقق 430 میلیارد تومان از مصوبات سفر رییس جمهور به لرستان در حوزه آبفا


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان به مصوبات سفر رییس جمهوری اشاره کرد و گفت: سفر رییس جمهور به استان 8 مصوبه با 770 میلیارد تومان اعتبار داشت که تاکنون 430 میلیارد تومان آن محقق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، یاسر اکبریان پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه ما شرکت آب و فاضلاب را با 700 میلیارد تومان بدهکاری در بخش عمرانی و 240 میلیارد تومان در بخش جاری، تحویل گرفتیم، عنوان کرد: با این حال خدمات شرکت آبفا را معطل این مشکلات نکردیم و برنامه هایی برای ارتقاء خدمات رسانی تعریف کردیم.

وی ارتقاء تصفیه خانه آب آشامیدنی خرم آباد را یکی از اولویت های خود مطرح کرد و گفت: با توجه به دغدغه کدورت آب آشامیدنی افزایش ظرفیت و اجرای فاز دوم تصفیه خانه خرم آباد را در دستور کار داریم.

  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان به پروژه تصفیه خانه های فاضلاب لرستان نیز اشاره کرد و افزود: پیشرفت ساختمانی پروژه های تصفیه خانه فاضلاب استان 50 درصد است و تاکنون 150 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

اکبریان گفت: برای تکمیل تصفیه های خانه فاضلاب لرستان حدود 1700 میلیارد تومان نیاز است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به آبرسانی به روستاهای استان در قالب قرارگاه امام حسن(ع) توضیح داد: در بخش تامین آب آشامیدنی سالم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 430 میلیارد تومان از مصوبات سفر رییس جمهور به لرستان در حوزه آبفا

تحقق 430 میلیارد تومان از مصوبات سفر رییس جمهور به لرستان در حوزه آبفا