مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 10:002023-07-03سياسي

فوت 22 نفر از زائران ایرانی در حج


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به گرمازدگی شماری از زائران، از اینکه طولانی ترین مسیر در گرمترین ساعات روز برای برگشت زائران ایرانی برای رمی در نظر گرفته شده بود، - گلایه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در این نشست که یکشنبه(11 تیر) به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب سرپرست حجاج ایرانی درمکه تشکیل شد سرپرست حجاج ایرانی افزود: از اینکه شماری از زائران کشورمان بدلیل چنین تصمیمی درمنا گرما زده شدند ، ناراحت هستیم.

وی از رییس سازمان حج و زیارت خواست که مراتب عدم رضایت کشورمان به دور بودن مسیر برگشت زائران از جمرات را به مسئولین مربوطه منعکس کند.

سرپرست حجاج ایرانی گفت: چادرهای زائران ایرانی در شرق منا و در دورترین فاصله از جمرات قرار دارد و تعیین گرمترین ساعت برای رمی جمرات کارصحیحی نیست و آنها باید زمانی اعزام می شدند که هوا هنوز گرم نشده بود.

وی خواستار اتخاذ تدابیر مناسب برای استفاده از مسیرهای مناسب و نزدیکتر، قراردادن آب خنک در مسیر زائران و تعبیه سایبان در مسیر شد و تاکید کرد: ما بعنوان نمایندگان زائران ایرانی به شیوه ای که کشور میزبان اجرا کرد اعتراض داریم و قراردادن داغ ترین ساعات روز برای زائران دورترین چادرها جهت رفتن به جمرات و افزایش حدود یک و نیم کیلومتری مسیر برگشت کار صحیحی نبود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت 22 نفر از زائران ایرانی در حج

فوت 22 نفر از زائران ایرانی در حج