مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 15:302023-07-10سياسي

تعامل و همکاری ایران و چین در حوزه گیاهان دارویی


معاون دبیرکل حزب کمونیست چین یکی از نقاط مشترک ایران و چین را در حوزه گیاهان دارویی دانست و گفت:حوزه گیاهان دارویی یکی از محورهای تعاملات و همکاری های دوطرفه ایران و چین خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، نشست دیدار و گفت وگوی لی یی فی، معاون دبیرکل حزب کمونیست چین، چانگ هوا، سفیر جمهوری خلق چین در ایران و جمعی از سران علمی، فناوری و اقتصاد شین جیانگ با روح الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری، معاونان و دبیران ستادها برگزار شد.

توانمندی ایران در همکاری های فناورانه و نوآورانه لی یی فی، معاون دبیرکل حزب کمونیست چین نیز در این نشست، حمایت و انگیزه ایران برای توسعه تعاملات فناورانه را ارزنده و سازنده دانست و گفت: بازدید از خانه فناوری و نوآوری ایران در چین، نشان داد که ایران در زمینه توسعه فناوری برای بهبود زندگی، گام های اثرگذاری را برداشته است.

ایران در صنعت، فناوری و نوآوری به ویژه در حوزه سلامت و بهبود زندگی مردم به دستاوردهای خوبی دست یافته که تحسین برانگیر بوده و نشان می دهد ایران برای مقابله با مشکلات و محدودیت ها، با استفاده از راهکارهای نوآورانه موفق بوده است و توانسته به توسعه فناوری ها و نوآوری ها دست پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل و همکاری ایران و چین در حوزه گیاهان دارویی

تعامل و همکاری ایران و چین در حوزه گیاهان دارویی