مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 08:252023-07-10ورزشي

کار در نخلستان به جای بازی در لیگ برتر!


در حالی که استقلال خوزستان موفق شد در فصل گذشته به لیگ برتر صعود کنند، شش بازیکن این تیم حاضر به تمدید قراردادهای شان نشدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم فوتبال استقلال خوزستان موفق شد در فصل گذشته لیگ یک فوتبال ایران پس از شمس آذر قزوین به لیگ برتر صعود کند و بار دیگر در بالاترین سطح فوتبال ایران حضور پیدا کند.

استقلال خوزستان تاکنون توانسته عقیل کعبی، فرزین گروسیان، رحیم زهیوی و حسین طیبی را جذب کند تا به نوعی تعداد زیادی از بازیکنان فصل گذشته صنعت نفت در قامت استقلال خوزستان دور هم جمع شوند.

6 بازیکنی که دوست ندارند در لیگ برتر بازی کنند در این بین شش بازیکن استقلال خوزستان که جزو ساختار اصلی این تیم به حساب می آمدند و از عوامل صعود این تیم بودند، حاضر به تمدید قرارداد و ماندن در این تیم نشدند.

نکته جالب توجه این است که این شش بازیکن با هم به مس کرمان کوچ کردند که تازه به لیگ یک سقوط کرده است و دوباره باید برای لیگ برتری شدن تلاش کند.

علی وزیری پناه، خشایار زبرجد، ایمان رازانی، رضا نبی زاده، ابوالفضل اعلایی و یک بازیکن دیگر بازیکنانی بودند که از استقلال خوزستان لیگ برتری شده به مس کرمان سقوط کرده پیوستند؛ گویی که انگار دوست نداشتند در لیگ برتر بازی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار در نخلستان به جای بازی در لیگ برتر!

کار در نخلستان به جای بازی در لیگ برتر!