مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 09:462023-07-04اجتماعي

امروز و فرداهای مسئولین برای افتتاح یک تونل برای تسهیل سفر اربعین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، استان ایلام در سال های اخیر به برکت وجود هم مرز بودن با کشور عراق و تردد میلیونی زائران اباعبدالله در ایام اربعین و دیگر ایام سال به عنوان شاهراه سفر به کشور عراق به حساب می آید، فلذا نیاز وجود یک راه زمینی در این استان بیشتر احساس می شود.

در این استان بارها شاهد افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی بوده ایم ، یکی از مهترین پروژه های سال های اخیر با توجه به اهمیت موضوع عملیات اجرایی تونل های شماره 1 و 2 اربعین در مسیر ایلام به مهران و مرز بین المللی مهران است، پروژه ای که میتواند راه توسعه این استان را به جهت همسایگی با کشور عراق فراهم سازد.

با توجه به اینکه تونلها بخش مهمی از راه ها و جاده ها را تشکیل می دهند که عموماً در جاده های کوهستانی و در دل کوه ها جهت تسهیل در تردد و حمل و نقل جاده ای حفر میشوند و استان ایلام به جهت کوهستانی بودن منطقه به صورت ویژه جهت افزایش کیفیت حمل و نقل و تسهیل در تردد به حفر تونل های با کیفیت نیازمند است.

جعفرنژاد یکی از رانندگان مرز مهران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از به تعویق افتادن قول های مسوولین در افتتاح تونل های شماره 1 و 2 اربعین گله داشت و گفت: همین ماه گذشته بود که وزیر کشور در استان حضور یافت و در بازدید از تونل ها گفت: تا پایان خرداد این تونل ها زیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز و فرداهای مسئولین برای افتتاح یک تونل برای تسهیل سفر اربعین

امروز و فرداهای مسئولین برای افتتاح یک تونل برای تسهیل سفر اربعین