مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 08:102023-07-08بين الملل

لاف مسعود رجوی درباره «اشرف»


پادگان اشرف در حقیقت بزرگترین مرکز آموزش و تربیت تروریست ها در خاورمیانه بود که در آن سازمان تروریستی منافقین به راحتی می توانستند اعضا و ورودی های جدید را با توجه به محیط بسته پادگان که هیچ گونه ارتباطی اعم از تلفن، - اینترنت و پست با دنیای پیرامون نداشت تحت شیوه های پیچیده فرقه ای آمورش دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اردوگاه اشرف در حقیقت بخشی از زمین های کشاورزی مردم استان دیالی بود که توسط نیروهای صدام به زور غصب شده و به پاس همکاری و خدمات مسعود رجوی به رژیم صدام در جنگ عراق علیه ایران و هم چنین سرکوب شیعیان مخالف صدام به تشکیلات تروریستی رجوی اهدا شد که در 20 شهریور 1392 کاملا تخلیه شد.

تشکیلات فرقه رجوی در همه سال های حضور خود در کشور عراق به عنوان بازوی نظامی و امنیتی حزب بعث در سرکوب مخالفان عمل می کرد به نحوی که به گواه اسناد و مدارک تاریخی نقش پررنگی در سرکوب انتفاضه شعبانیه شیعیان عراق و هم چنین کُردکشی گسترده در شمال عراق ایفا کرد.

نمایی از قرارگاه اشرف رجوی همیشه ادعا داشت که پادگان اشرف به اصطلاح مرز سرخ و ناموس هر مجاهد است، و همیشه عنوان می کرد که به هیچ قیمتی اشرف را تخلیه نخواهند کرد و می گفت: کوه زجا بجنبد اشرف زجا نجنبد! در حقیقت نام اردوگاه اشرف برگرفته از نام اشرف رجوی ، نخستین همسر مسعود رجوی، رهبر کنونی آن ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاف مسعود رجوی درباره «اشرف»

لاف مسعود رجوی درباره «اشرف»