مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 09:202023-07-20پزشكي

رایزنی برای حضور و استقرار کادر درمان ایرانی در مراکز درمانی عراق


رییس جمعیت هلال احمر و وزیر کار عراق با یکدیگر دیدار و درباره نحوه استقرار کادر درمان هلال احمر ایران در کشور عراق رایزنی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر در دیدار با جاسم صابر احمد الاسدی وزیر کار عراق که عصر امروز انجام شد، گفت: هلال احمر ایران آمادگی دارد تا با استقرار کادر متخصص و متبحر، علاوه بر ارائه خدمات کیفی تر به زائران عتبات عالیات، نیاز مردم عراق برای مراجعه به کشورهای خارجی و دریافت خدمات درمانی را کاهش دهد.

رییس جمعیت هلال احمر در ادامه ضمن اشاره به دیدار با وزیر بهداشت عراق گفت: هلال احمر ایران ارتباط خوبی با هلال احمر عراق دارد و همکاری خوبی بین این دو جمعیت شکل گرفته است.

کولیوند بر ضرورت صدور مجوز فعالیت پزشکان متخصص و پرستاران هلال احمر در عراق اشاره کرد و گفت: پزشکان و دیگر اعضای داوطلب متخصص درمانی تحت نظر هلال احمر می توانند اقدام به آموزش کادر درمان عراق کنند.

حضور 4 هزار پزشک هلال احمر در اربعین حسینی 1402 رییس جمعیت هلال احمر افزود: در اربعین حسینی 4 هزار پزشک، 80 آمبولانس و 8 دستگاه اتوبوس آمبولانس برای خدمت به زائران، به عراق اعزام می شوند.

کولیوند با بیان اینکه هلال احمر ایران در تمام روزهای محرم و صفر در عراق حضور دارد، تاکید کرد: خدمات هلال احمر در اربعین حسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی برای حضور و استقرار کادر درمان ایرانی در مراکز درمانی عراق

رایزنی برای حضور و استقرار کادر درمان ایرانی در مراکز درمانی عراق