مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 14:352023-07-09اجتماعي

سالیانه 500 پرنده شکاری در طرقبه شاندیز تیمار و رهاسازی می شود


رییس اداره حفاظت محیط زیست طرقبه شاندیز گفت: سالانه حدود 500 پرنده شکاری به خصوص از خانواده شاهین در طرقبه شاندیز جمع آوری، تیمار و پس از نگهداری رهاسازی می شوند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره حفاظت محیط زیست طرقبه شاندیز گفت: سالانه حدود 500 پرنده شکاری به خصوص از خانواده شاهین در طرقبه شاندیز جمع آوری، تیمار و پس از نگهداری رهاسازی می شوند.

مجید غلامی در گفت و گو با ایسنا خاطرنشان کرد: روز گذشته کارشناسان و محیط بانان این اداره در منطقه حفاظت شده بینالود اقدام به رهاسازی 6 بهله شاهین کوچک یا دلیجه پس از یک ماه نگهداری کردند.

وی عنوان کرد: از مهمترین اقدامات این اداره در پارک پردیس محیط زیست طرقبه شاندیز جمع آوری، تیمار، نگهداری و رهاسازی سالانه حدود 500 پرنده شکاری بزرگ و کوچک به خصوص از خانواده شاهین کوچک است.

پرنده های شکاری، بیشتر گونه هایی که به تیمارگاه حیات وحش آورده می شوند رییس اداره حفاظت محیط زیست طرقبه شاندیز بیان کرد: بیشتر گونه هایی که به تیمارگاه حیات وحش واقع در طرقبه شاندیز آورده می شوند پرنده های شکاری بزرگ شامل عقاب، سارگپه، شاه بوف، جغد و گونه های کوچک شامل شاهین کوچک، دلیجه است.

وی با بیان اینکه در مجموع 10 گونه پرنده که بیشتر از خانواده شاهین سانان کوچک، عقاب و سارگپه و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالیانه 500 پرنده شکاری در طرقبه شاندیز تیمار و رهاسازی می شود

سالیانه 500 پرنده شکاری در طرقبه شاندیز تیمار و رهاسازی می شود