مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 17:302023-07-12فرهنگي

پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به رویداد مباهله و تئاتر قدمگاه یزد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی اسماعیلی، پیامی را به مناسبت آغاز رویداد هنری مباهله و نخستین جشنواره ملی تئاتر خیابانی قدمگاه به میزبانی یزد منتشر کرد.

- محمد مهدی اسماعیلی، پیامی را به مناسبت آغاز رویداد هنری مباهله و نخستین جشنواره ملی تئاتر خیابانی قدمگاه به میزبانی یزد منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، محمد مهدی اسماعیلی، پیامی را به مناسبت آغاز رویداد هنری مباهله و نخستین جشنواره ملی تئاتر خیابانی قدمگاه به میزبانی یزد منتشر کرد.

در این پیام آمده است: تئاتر، هنری دیرینه و پیوند یافته با هستی انسان و زیست فرهنگی اوست؛ که برای پویایی و جریان سازی مستمرِ خود، نیازمند بستری برای تامین مولفه های فکری خویش است، مولفه هایی پویا و روزآمد؛ محملی برای بازنمایی آنچه شایسته است و آنچه باید باشد و نیست.

به راستی، چه متن و گستره ای، آرمانی تر و عمیق تر و روشن تر از سیره و سخن اهل بیت نور و کرامت (علیهم السلام) برای آگاهی یابی های تاریخی و اندیشه ورزی های جامعه شناسانه.

خاندانی که نام و یاد و حیات طیّبه شان، سراسر هدایت و اشارت و بشارت است و کلام و رفتار و نگاه شان، اکسیر ِ معنی دهنده به انسان و کمالاتی که می توان برای او در مسئولیّت خلیفه اللهی، متصوّر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به رویداد مباهله و تئاتر قدمگاه یزد

پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به رویداد مباهله و تئاتر قدمگاه یزد