مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 13:552023-06-24حوادث

انهدام 5 باند تهیه و توزیع موادمخدر در چهارمحال و بختیاری طی سال جاری


رییس پلیس مبارزه با موادمخدر چهارمحال و بختیاری گفت: در سه ماهه ابتدایی سال جاری پنج باند تهیه و توزیع موادمخدر منهدم شده و 12 باب از اماکن آلوده به ماده مخدر پاکسازی شدند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس پلیس مبارزه با موادمخدر چهارمحال و بختیاری گفت: در سه ماهه ابتدایی سال جاری پنج باند تهیه و توزیع موادمخدر منهدم شده و 12 باب از اماکن آلوده به ماده مخدر پاکسازی شدند.

سلیمان ریاحی سوم تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: اعتیاد یکی از بزرگ ترین معضلات جامعه جهانی به شمار می آید که زیان های جدی و خطرناکی به جسم و روح افراد وارد می کند همچنین اعتیاد باعث افزایش جرم و جنایت در جامعه شده و هدررفت سرمایه های کلان معنوی و مادی را در پی دارد.

وی افزود: سال گذشته حدود 4000 کیلوگرم انواع ماده مخدر در چهارمحال و بختیاری کشف و بالغ بر 3100 نفر در این رابطه دستگیر شدند همچنین پلمب اماکن درگیر با موادمخدر در دستور کار قرار داشت.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در سال 1401 با هماهنگی که با آموزش و پرورش و مراکز آموزشی انجام شد دستگیری افرادی که در نزدیکی این مراکز اقدام به فروش موادمخدر می کردند انجام و پاکسازی این نواحی صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام 5 باند تهیه و توزیع موادمخدر در چهارمحال و بختیاری طی سال جاری

انهدام 5 باند تهیه و توزیع موادمخدر در چهارمحال و بختیاری طی سال جاری