مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 10:102023-07-16اجتماعي

عملیات بازگشت حجاج به اصفهان پایان یافت


مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان از پایان عملیات بازگشت حجاج به فرودگاه اصفهان خبر داد.

- ابوذر ضیایی در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه عملیات بازگشت حجاج به اصفهان از تاریخ 13 تیر ماه آغاز شده بود، اظهار داشت: حجاج اعزامی با 33 پرواز به اصفهان بازگشتند.

وی با بیان اینکه آخرین پرواز ورودی از مدینه ساعت 13 و 25 دقیقه روز گذشته به فرودگاه شهید بهشتی وارد شد، تصریح کرد: در مجموع هشت هزار و 143 زائر استان های اصفهان و چهار محال و بختیاری به این فرودگاه بازگشتند.

مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان افزود: فرودگاه اصفهان در عملیات حج تمتع امسال که از تاریخ 8 خرداد ماه آغاز و تا 24 تیرماه به طول انجامید، در مجموع با انجام 66 پرواز رفت و برگشت و خدمت رسانی به 16 هزار و 245 زائر خانه خدا رتبه سوم اعزام و پذیرش حجاج را در بین سایر فرودگاه های کشور پس از فرودگاه های امام خمینی (ره) و مشهد به خود اختصاص داد.

وی ضمن قدردانی از زحمات همه عوامل اجرایی و دست اندرکاران برگزاری عملیات حج تمتع سال 1402 در فرودگاه اصفهان بیان کرد: در طول این مدت همه سازمانها، ارگان ها ونهادهای خدمت رسان در فرودگاه با آمادگی کامل وافزایش تعداد کارکنان در جهت تسریع در عملیات و خدمت رسانی مطلوب به زائران خانه خدا و مستقبلان آنها اقدام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات بازگشت حجاج به اصفهان پایان یافت

عملیات بازگشت حجاج به اصفهان پایان یافت