مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 13:482023-07-12پزشكي

بیمارستان امام رضا(ع) «روانسر» افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، بیمارستان 32 تختخوابی امام رضا(ع) روانسر امروز با حضور حمید جمال الدینی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی،  محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه، محمدی رییس دانشگاه، لهونی نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر در زمینی به مساحت 2 هزار و 400 مترمربع افتتاح شد.

قباد محمدی، رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در آیین افتتاح بیمارستان امام رضا (ع) روانسر، اظهار کرد: ساخت بیمارستان یکی از مهمترین مطالبات  مردم شهرستان روانسر بود که با 50 هزار نفر جمعیت فاقد بیمارستان بودند و برای درمان مجبور بودند به شهرستان های مجاور بروند.

وی ادامه داد: راه اندازی بیمارستان 32 تخت خوابی روانسر از مهرماه سال گذشته آغاز شد و کمتر از 9 ماه اتاق عمل، رادیولوژی، دیالیز و دیگر بخش ها با 30 میلیارد تومان تجهیز شده است و امروز به بهره برداری رسید و مردم روانسر از نعمت بیمارستان برخوردار شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: طرح توسعه این بیمارستان نیز به زودی انجام خواهد شد و ساخت هشت واحد مسکونی برای متخصصین بیمارستان نیز در دست ساخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان امام رضا(ع) «روانسر» افتتاح شد

بیمارستان امام رضا(ع) «روانسر» افتتاح شد