مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 14:052023-07-09اقتصادي

391 سند مالکیت حدنگار برای اراضی بنیاد مسکن در جزیره شیف صادر شد


مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر از صدور 391 فقره سند مالکیت حد نگار برای اراضی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در جزیره شیف شهرستان بوشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا بزرگمهر ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص آمار صدور سند مالکیت برای اراضی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در جزیره شیف شهرستان بوشهر اظهار داشت: 391 فقره سند مالکیت حدنگاری روستای جزیره شیف شهرستان بوشهر بالغ بر 42 هکتار صادر شد.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر، افزود: با توجه به سیاست کلی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مبنی بر صدور اسناد حدنگار برای متر به متر اراضی، اسناد حدنگاری به میزان 42 هکتار از اراضی جزیره شیف اسناد صادر شد.

وی افزود: با توجه به اهمیت جزیره شیف و منطقه آزاد بوشهر و به منظور جلوگیری از تعرض به املاک دولتی محدوده 42 هکتاری اراضی بنیاد مسکن نقشه برداری و اسناد آن در کمترین زمان ممکن در یک حرکت جهادی صادر شد.

بزرگمهر همچنین تصریح کرد: سند دار شدن اراضی محدوده منطقه آزاد و جزیره شیف از مهمترین موضوعاتی است که برای مردم محلی و سرمایه گذاران مزایای متعددی جهت ارتقای اعتماد عمومی، توسعه اجتماعی، اقتصادی، ایجاد امنیت سرمایه گذاری، حفاظت از منابع طبیعی و افزایش ارزش اراضی به همراه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

391 سند مالکیت حدنگار برای اراضی بنیاد مسکن در جزیره شیف صادر شد

391 سند مالکیت حدنگار برای اراضی بنیاد مسکن در جزیره شیف صادر شد