مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 09:502023-07-16ورزشي

ورزش بانوان بشاگرد به برنامه ریزی نیاز دارد


یک فعال ورزشی بشاگرد می گوید که این منطقه سرشار از استعدادهای بی نظیر ورزشی است اما در سایه کمبود امکانات و بی توجهی و بی برنامگی، عملا این استعدادها هرز می رود و فرصت بروز نمی یابد.

- راضیه خوبیاری مسئول کمیته ورزش و جوانان حزب همت شهرستان بشاگرد و از فعالان ورزشی این منطقه صبح امروز در گفت و گویی رسانه ای با گلایه از شرایط نامساعد ورزش بانوان خواهان توجه بیشتر مسئولان شد.

وی که سابقه 20 ساله در ورزش دارد و هم اکنون به عنوان مربی و بازیکن فوتسال مشغول فعالیت است با اشاره به کمبود امکانات و فضای ورزشی در بشاگرد بیان کرد: بی توجهی به ورزش بانوان در شهرستان بشاگرد در حدی است که فقط یک رشته ورزشی فوتسال برای بانوان وجود دارد و در باقی رشته های ورزشی با وجود استعدادها و پتانسیل موجود امکانات و تمهیداتی اندیشه نشده است.

خوبیاری در همین زمینه افزود: با وجود اینکه بسیاری از دختران و بانوان بشاگرد مستعد رشته های ورزشی رزمی به خصوص تکواندو،کاراته ،کونگ فو و ووشو هستند اما در این زمینه نه هیات های ورزشی تشکیل شده و نه امکانات و برنامه ای برای ایجاد این رشته های ورزشی وجود دارد و عملا هیأت های ورزشی در بشاگرد در حوزه بانوان برنامه ریزی مشخصی ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش بانوان بشاگرد به برنامه ریزی نیاز دارد

ورزش بانوان بشاگرد به برنامه ریزی نیاز دارد