مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 09:452023-06-30سياسي

ضرورت برگزاری دوره های معرفتی و اعتقادی برای جوانان همدانی


اولین راهکار ارتباط با نوجوان و جوان، برگزاری دوره های معارف کاربردی مثل معرفت شناسی، انسان شناسی، جهان شناسی و خداشناسی است.

- همدان- کارشناس مدیریت فرهنگی گفت: اولین راهکار ارتباط با نوجوان و جوان، برگزاری دوره های معارف کاربردی مثل معرفت شناسی، انسان شناسی، جهان شناسی و خداشناسی است.

سیده زهرا موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ارتباط با جوان و نوجوان نیازمند اصل مهم شناخت است، تصریح کرد: باید با ویژگی های خاص گروه های سنی جوان و نوجوان آشنایی داشته باشیم که این شناخت نیازمند یک سری مباحث است؛ وقتی ما جوان را می شناسیم که همه روحیاتش را بفهمیم؛ اینکه چه نیازهایی دارد و باید چگونه با جوان برخورد شود، وی اضافه کرد: ما در حال حاضر، در هیئت های مذهبی مخصوصاً در هیئت رزمندگان کار فرهنگی انجام می دهیم؛ بحث مباحث تربیتی و روش برخورد با جوان و نوجوان را مطرح کردیم که این مطالب، حاصل پیشنهادات 30 استان است.

این بانوی فعال فرهنگی با بیان اینکه اولین راهکار ارتباط با نوجوان و جوان، برگزاری دوره های معارف کاربردی مثل معرفت شناسی، انسان شناسی، جهان شناسی و خداشناسی است، گفت: باید سعی کنیم که جوان هایمان را نسبت به توحید و خداشناسی آشنا سازیم و در ادامه وارد آموزش فروع دین شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت برگزاری دوره های معرفتی و اعتقادی برای جوانان همدانی

ضرورت برگزاری دوره های معرفتی و اعتقادی برای جوانان همدانی