مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 12:002023-07-03سياسي

شهردار جیرفت انتخاب شد


هادی ربانی با اکثریت آرا به عنوان شهردار جیرفت انتخاب شد.

- عضو شورای اسلامی شهر جیرفت امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس با بیان روند انتخاب شهردار جیرفت اظهار کرد: در جلسه امروز شورای اسلامی شهر جیرفت، اعضای شورا، با اکثریت آرا، هادی ربانی را با توجه به تخصص و تجربه به عنوان شهردار منتخب شهر جیرفت معرفی کردند.

 امین قاسمی، شهردار منتخب را دارای سوابق مدیریت شهری دانست و گفت: در برنامه شورای اسلامی شهر جیرفت، سوابق مدیریت شهری ملاک بود و هادی ربانی متولد 1364 با 14سال سابقه اجرایی از جهاد نصر و شهرداری اندوهجرد به جیرفت می آید و با درایت و مدیریت در راستای آبادانی و هم افزایی با مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر جیرفت، به صورت جهادی کار خواهد کرد.

 عضو شورای اسلامی شهر جیرفت عنوان کرد:  در اجرای ماده 80 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، با اجماع نظر اعضای شورای اسلامی شهر و پس از رای گیری انجام شده بین اعضای شورای اسلامی شهر جیرفت، هادی ربانی با کسب هفت رای به عنوان شهردار شهر جیرفت انتخاب شد.

 وی متذکر شد: با توجه به قوانین انتخاب شهرداران، مراتب جهت صدور حکم انتصاب وی به عنوان شهردار جیرفت به مراجع ذی صلاح اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار جیرفت انتخاب شد

شهردار جیرفت انتخاب شد