مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 09:352023-07-06اقتصادي

9 کنسرسیوم صادراتی در خراسان رضوی تشکیل شده است


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: تاکنون 9 کنسرسیوم صادراتی در خراسان رضوی تشکیل شده است که تا پایان خرداد ماه امسال 427 میلیون و 315 هزار یورو صادرات کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جعفر فرشچی طوسی در حاشیه وبینار و نشست تخصصی بین المللی شرق کشور با محوریت معرفی ظرفیت های تجاری کشورهای کنیا و مالزی در محل شرکت شهرک های صنعتی استان، اظهار کرد: یکی از رسالتهای این شرکت، توانمندسازی صنایع کوچک در کشور است و در همین راستا شناخت بازارهای بین الملل بویژه بازارهای سرمایه گذاری و صادرات محور جنوب شرقی آسیا و در کشورهای آفریقایی در اولویت قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی افزود: ظرفیت های زیادی در بازارهای بین الملل وجود دارد که شناسایی آن برای واحدهای تولیدی دشوار است لذا سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران تلاش می کند با برنامه ریزی حول محور شناسایی ظرفیت های سرمایه گذاری در کشورهای آسیایی و آفریقایی بویژه مالزی و کنیا، معرفی آن به تجار و تولیدکنندگان بویژه کارآفرینان زن است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت مساعدت به واحدهای صنعتی در راستای صادرات محصولات تولیدی، شرکت های مشاوره مدیریت صادرات مستقر در مرکز خدمات فناوری کسب و کار به واحدهای تولیدی خدمات مشاوره ای و نرم افزاری ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 کنسرسیوم صادراتی در خراسان رضوی تشکیل شده است

9 کنسرسیوم صادراتی در خراسان رضوی تشکیل شده است