مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 09:152023-07-19اقتصادي

مسیر دانش بنیانی واحدهای تولیدی تسهیل شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران شرایط دانش بنیان شدن واحدهای تولیدی را سخت توصیف کرد و گفت: صدور مجوزهای این بخش باید غیرمتمرکز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن خیریان پور صبح چهارشنبه در رویداد استارت آپی ایده ها و طرح های خلاقانه افزود: گر می خواهیم ه رشد اقتصادی برسیم حتماً باید در زمینه توسعه سرمایه گذاری کنیم.

وی افزود: همچنین برای دستیابی به رشد اقتصادی باید بهره وری را ارتقا دهیم و رشد سرمایه گذاری و ارتقای بهره وری برای توسعه لازم است و باید با استفاده از فناوری نوین و توسعه دانش بنیان به این هدف دست یافت.

وی با بیان اینکه بسیاری از شرکت ها امکان دانش بنیان شدن دارند، فرایند سخت را از جمله موانع برای دانش بنیان شدن ذکر کرد و خواستار تسهیل مراحل دانش بنیان شدن شرکت ها شد و گفت: تمرکز فعالیت ها به منزله توقف و طولانی شدن مسیر است.

خیریان پور از تخصیص 600 میلیارد تومان تسهیلات برای شرکت های دانش بنیان در استان خبر داد.

محمد محمدی دبیر علمی رویداد استارت آپی ایده ها و طرح های خلاقانه صنایع دریایی، فناوری اطلاعات، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، گردشگری سلامت و سلامت دریایی را از جمله محورهای این رویداد ذکر کرد و گفت: از بیش از 150 ایده 64 ایده پذیرش شدند و 31 درصد در زمینه فنی و مهندسی، 20 درصد در صنایع د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر دانش بنیانی واحدهای تولیدی تسهیل شود

مسیر دانش بنیانی واحدهای تولیدی تسهیل شود