مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 14:152023-06-28بين الملل

البناء: عربستان توجه چندانی به انتخاب ریاست جمهوری لبنان نشان نمی دهد


نماینده رییس جمهوری فرانسه در امور لبنان اعلام کرد، عربستان توجه چندانی به پرونده انتخاب رییس جمهوری لبنان نشان نمی دهد.

- نماینده رییس جمهوری فرانسه در امور لبنان اعلام کرد، عربستان توجه چندانی به پرونده انتخاب رییس جمهوری لبنان نشان نمی دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منابع آگاه از اقدامات فرانسه درباره انتخاب رییس جمهوری لبنان به روزنامه البناء گفتند، ژان ایو لودریان، نماینده امانوئل ماکرون، رییس جمهوری فرانسه در امور لبنان به زودی به عربستان سفر کرده و با نزار العلولا، مشاور دیوان سلطنتی سعودی ملاقات می کند و او را در جریان آخرین وضعیت سیاسی لبنان قرار می دهد.

لودریان سپس به لبنان و از آنجا به پاریس برمی گردد تا گزارش خود را به همراه پیشنهاداتش به رییس جمهوری فرانسه ارائه کند.

لودریان پس از دیدار با رییس جمهوری فرانسه، بین 15 تا 20 ژوییه، یعنی بعد از عید ملی فرانسه (14 ژوییه)، به لبنان بازخواهد گشت تا دور دوم را با توصیه هایی که از پاریس گرفته، آغاز کند.

همچنین روزنامه الاخبار در این باره نوشت، منابعی به نقل از لودریان می گویند، مواضع کشورهای عضو کمیته پنج جانبه در خصوص پرونده ریاست جمهوری همچنان در تضاد است؛ نوعی تفاهم روشن و شبه علنی میان مصر و قطر در حمایت از ژوزف عون، فرمانده ارتش لبنان دیده می شود، آمریکا هم از این گزین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البناء: عربستان توجه چندانی به انتخاب ریاست جمهوری لبنان نشان نمی دهد

البناء: عربستان توجه چندانی به انتخاب ریاست جمهوری لبنان نشان نمی دهد