مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 17:552023-07-13سياسي

مدیر حوزه های علمیه: بنیاد شهید اکنون علمدار مسائل فرهنگی است


در دوره مدیریت بنیاد شهید در دولت سیزدهم شاهد بازگشت به روزگاری هستیم که بنیاد شهید علمدار مسائل فرهنگی در کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز در مرکز مدیریت حوزه با آیت الله علیرضا اعرافی دیدار و گفت وگو کرد.

مدیر حوزه های علمیه کشور در این دیدار اظهار کرد: این توفیق در حالی حاصل شده است که خیلی از دورانی که بنیاد شهید در امور فرهنگی در هر شهر و استانی پرچم دار بود فاصله گرفته بودیم اما اکنون حرکت بنیاد شهید از ستاد تا عمق شهرستان ها در ترویج ارزش های فرهنگی ادامه پیدا می کند.

وی بیان کرد: نسل باقیمانده ایثارگران باید نماد گفتمان انقلاب اسلامی باشند و تحقق این امر مستلزم کار نرم افزاری سخت و پیچیده است و اکنون جمعی از این افراد در این مسیر هستند و احساس سرافرازی و افتخار می کنند.

عضو مجلس خبرگان با اشاره به فعالیت مدارس شاهد، گفت: بعد از دفاع مقدس مدارس شاهد مشعل هدایت بود ولی در گذر زمان مقداری این موضوع در این مدارس کند و ضعیف شد، اما خوشبختانه نگاهی که دولت جدید به مدارس شاهد دارد خیلی خوب است.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور افزود: گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا، دارای گفتمانی است که بسیار مشتری دارد ولی متاسفانه در داخل کشور مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر حوزه های علمیه: بنیاد شهید اکنون علمدار مسائل فرهنگی است

مدیر حوزه های علمیه: بنیاد شهید اکنون علمدار مسائل فرهنگی است