مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 18:342023-07-19سياسي

اذعان روزنامه اصلاح طلب به ضعف و افول آمریکا


«آمریکا کشوری ضعیف با آرزوهایی بزرگ است».

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - کیهان نوشت: روزنامه آفتاب یزد از قول علی، بیگدلی استاد دانشگاه نوشت: آمریکا در تلخ ترین و ضعیف ترین دوران خود به سر می برد دو قطبی ایجاد شده در جامعه آمریکا در تاریخ این کشور بی سابقه است و همین مسأله به شدت روی علاقه مندی مردم آمریکا برای مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری 2024 تأثیر خواهد گذاشت.

از زمان روی کار آمدن ترامپ به بعد، قدر و قیمت ریاست جمهوری در ایالات متحده به اندازه ای رو به افول گذاشته که دیگر رییس جمهور آمریکا، قدرتمندترین فرد در جهان محسوب نمی شود.

    حادثه تلخ 6 ژانویه 2021 (حمله و تسخیر ساختمان کنگره) به طور قطع یکی از تلخ ترین و عجیب ترین حوادثی است که از بدو تأسیس آمریکا تا به امروز رخ داده است؛ مسبب آن کیست: دونالد ترامپ، نامزد مقهور شده ای که همچنان می گوید در انتخابات، تقلب صورت گرفته است! حادثه 6 ژانویه به همان اندازه ای که حوادث تروریستی یازدهم سپتامبر 2001، جامعه آمریکایی را شوک زده و هراسان کرد بر روحیه آمریکایی ها تأثیر منفی گذاشت.

دو قطبی شدن آمریکا و زیر سؤال رفتن نتایج انتخابات، به دموکراسی ادعایی سران سیاسی آمریکا لطمه ای جدی وارد کرد تا جایی که بر میزان علاقه مندی آمریکایی به مشارکت در انتخابات تأثیر منفی گذاشت و این تأثیر منفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اذعان روزنامه اصلاح طلب به ضعف و افول آمریکا

اذعان روزنامه اصلاح طلب به ضعف و افول آمریکا