مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 05:202023-06-28سياسي

اسماعیلی: شهید بهشتی روحانی نواندیش و در عین حال متشرعی به تمام معنی بود


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم یادبود شهدای هفت تیر با عنوان «از بهشتی تا آرمان» گفت: شهید بهشتی روحانی نواندیش بود که به زبان های خارجی مطلب می نوشت اما در عین حال متشرعی به تمام معنی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه فرهنگ عمومی خبرگزاری فارس، اولین همایش بین المللی شهدای ترور انقلاب اسلامی به مناسبت سالگرد شهادت شهید بهشتی و شهدای 72 تن با عنوان از بهشتی تا آرمان ، سه شنبه 6 تیر، در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی، برگزار شد.

این مراسم با سخنرانی محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و حسن رحیم پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، شعرخوانی حمیدرضا برقعی و احمد بابایی و حضور تعدادی از مقامات کشوری و لشکری و خانواده شهدای ترور منافقین، هسته ای، هفتم تیر و امنیت نظیر خانواده شهیدان آرمان علی وردی، محسن فخری زاده، مصطفی احمدی روشن، محمدعلی فیاض بخش و .

از جمله حاضران این همایش بودند.

اسماعیلی در ابتدا ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید بهشتی و دیگر شهدای واقعه هفت تیر و شکرگذاری برای سلامتی رهبر معظم انقلاب،  در وصف شهید بهشتی گفت: دکتر بهشتی چند ویژگی مهم داشت که به واسطه اصرار بر این ویژگی ها سهم مهمی در معماری جمهوری اسلامی، تثبیت و ادامه پیدا کردن نهضت داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسماعیلی: شهید بهشتی روحانی نواندیش و در عین حال متشرعی به تمام معنی بود

اسماعیلی: شهید بهشتی روحانی نواندیش و در عین حال متشرعی به تمام معنی بود