مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 16:352023-07-07سياسي

فرانسه به اصطلاح مهد آزادی با رسوایی بزرگ روبرو شده است


در کشوری که خودش را مهد آزادی بیان و حقوق بشر میداند اما دارد در این اعتراضات می سوزد برای کشوری که خود را مهد آزادی بیان می داند این یک رسوایی بزرگ است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی؛ نماز جمعه این هفته بهمیی به امامت حجت الاسلام اسماعیل صلواتی اقامه شد.

امام جمعه شهرستان بهمیی گفت: تقوا یعنی توشه برداشتن برای عالم آخرت بهترین توشه برای عالم بعد از مرگ داشتن تقواست، تقوا با انجام واجبات ترک محرمات و کسب فضائل اخلاقی به دست می آید.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی افزود: در دیدار مسئولان قوه قضاییه با رهبر حکیم و عالیقدر انقلاب اسلامی معاملات غیر رسمی اموال غیر منقول را از منشاهای بزرگ فساد خواندند و فرمودند باید از اینگونه معاملات سلب اعتبار شود.

  وی ادامه داد: اگر هم از دیدگاه شورای نگهبان به مصوبه مجلس ایراد است مصلحت قطعی کشور و نظام تصویب نهایی این قانون است صدور این حکم حکومتی از سوی مقام معظم رهبری نشان دهنده نگاه والای ایشان به گشایش از زندگی مردم است.

صلواتی گفت: این ثبت غیررسمی قول نامه ها خسارت های زیادی را به وجود می آورد به چندتا از این خسارت ها اشاره میکنم: باعث هدر رفت یارانه های مسکن می شود، بخاطر نبودن سند رسمی سازندگان تمایلی به نوسازی این املاک ندارند و این املاک از مزایای تسهیلات بانکی و تسهیلات تشویقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرانسه به اصطلاح مهد آزادی با رسوایی بزرگ روبرو شده است

فرانسه به اصطلاح مهد آزادی با رسوایی بزرگ روبرو شده است