مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 21:502023-07-15سياسي

دستگاه های اجرایی از امکانات خود برای ازدواج آسان جوانان استفاده کنند


به ساماندهی امور جوانان به صورت واقعی باید اندیشید لذا دستگاه های اجرایی از امکانات خود برای ازدواج آسان جوانان و ساماندهی امور آنان استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در دومین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان اظهار کرد: به ساماندهی امور جوانان به صورت واقعی باید اندیشید لذا دستگاه های اجرایی از امکانات خود برای ازدواج آسان جوانان و ساماندهی امور آنان استفاده کنند.

وی اشتغال و مسکن را پیش نیاز ازدواج جوانان دانست و گفت: قبل از ورود به مرحله جوانی در بخش های حرفه آموزی و اوقات فراغت جوانان باید مراقبت های لازم همراه با آموزش های فرهنگی انجام شود.

استاندار خراسان شمالی اصلاح ساختار اصلی شخصیتی جوانان را اولویت دانست و افزود: ضروریست تا مشغله ذهن جوانان را از پشت میز نشینی دور کنیم و به سمت تولید و به بخش های خصوصی سوق دهیم.

حسین نژاد در ارتباط با نگرانی های جوانان در باب تسهیلات به موقع ازدواج اظهار داشت: وضعیت اعتبارات بانک های استان در خصوص تسهیلات ازدواج اعلام شود نباید جوانان در صف انتظار تسهیلات بمانند.

وی تاکید کرد: آمار ارائه تسهیلات ازدواج باید به روز شود لذا پیگیری جدی در این حوزه ضرورت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی از امکانات خود برای ازدواج آسان جوانان استفاده کنند

دستگاه های اجرایی از امکانات خود برای ازدواج آسان جوانان استفاده کنند