مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 22:302023-06-29ورزشي

«هادی ساعی»از آسایشگاه سالمندان ومعلولین انوارآفتاب قم بازدید کرد


«هادی ساعی» رییس فدراسیون تکواندو از آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب قم بازدید و و در جریان فعالیت های این مرکز قرار گرفت.

- قم- هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو از آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب قم بازدید و و در جریان فعالیت های این مرکز قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو بعد از ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر به شهر قم از آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب این شهر بازدید و در جریان فعالیت های این مرکز قرار گرفت.

هادی ساعی در این بازدید با اهدا شاخه های گل به سالمندان و معلولین حاضر در آسایشگاه انوار آفتاب از آنان عیادت و دلجویی کرد.

قهرمان اسبق المپیک حاشیه این بازدید اظهار داشت: حضور در این مرکز تجربه خوب و بزرگی برای زندگی شخصی ام بوده است و افرادی که در این مرکز به سالمندان و معلولین خدمت رسانی می کنند در حقیقت سعادت بزرگی نصیب آنان شده، چرا که خدمت به بندگان خدا؛ نعمت بزرگی است که نصیب هر کسی نمی شود.

فاطمه پورمحمدی، مدیرعامل مؤسسه خیریه انوار آفتاب نیز در گزارشی اظهار داشت: در حال حاضر 420 مددجو و 90 پرسنل در این مرکز حضور دارند که تمامی هزینه ها از طریق افراد خیر و نیکوکار تأمین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هادی ساعی»از آسایشگاه سالمندان ومعلولین انوارآفتاب قم بازدید کرد

«هادی ساعی»از آسایشگاه سالمندان ومعلولین انوارآفتاب قم بازدید کرد