مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 09:302023-06-24سياسي

ضرب و جرح، رتبه نخست جرائم مطروحه در دادسراهای کرمان در سال گذشته


دادستان کرمان با بیان این که در سال 1400 رتبه اول جرائم به سرقت اختصاص داشته و ضرب و جرح و توهین در رتبه های بعدی قرار داشت، گفت: اما در سال گذشته رتبه اول جرائم مربوط به ضرب و جرح بوده و سرقت و توهین در رتبه های دوم و سوم قرار گرفته است.

- ایسنا/کرمان دادستان کرمان با بیان این که در سال 1400 رتبه اول جرائم به سرقت اختصاص داشته و ضرب و جرح و توهین در رتبه های بعدی قرار داشت، گفت: اما در سال گذشته رتبه اول جرائم مربوط به ضرب و جرح بوده و سرقت و توهین در رتبه های دوم و سوم قرار گرفته است.

مهدی بخشی صبح امروز سوم تیرما در دیدار نماینده ولی فقیه در کرمان با قضات و کارکنان دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان با اشاره به اینکه 40 درصداز ورودی پرونده های استان مربوط به دادسراهاست، بیان کرد: در حال حاضر 16 دادستان در سطح استان در حال ارائه خدمت به مردم هستند.

وی با بیان اینکه از مجموع مراجعین به دادسراهای استان کرمان در سال گذشته 44 درصد شاکی و 56 درصد متهم بوده اند، گفت: در سال 1400 رتبه اول جرائم به سرقت اختصاص داشته و ضرب و جرح و توهین در رتبه های بعدی قرار داشت؛ اما در سال گذشته رتبه اول جرائم مربوط به ضرب و جرح بوده و سرقت و توهین در رتبه های دوم و سوم قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب و جرح، رتبه نخست جرائم مطروحه در دادسراهای کرمان در سال گذشته

ضرب و جرح، رتبه نخست جرائم مطروحه در دادسراهای کرمان در سال گذشته