مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 13:452023-07-17سياسي

در شورای اداری شهرستان آبیک چه گذشت؟


در جلسه شورای اداری شهرستان آبیک بر برخورد با ترک فعل مسوولان، رفع نارضایتی مردم در برخی ادارات از سوی مسوولان و جلوگیری از نفوذ برخی اشخاص به ادارات تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، جلسه شورای اداری شهرستان آبیک با حضور امام جمعه شهرستان آبیک، سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک و جمعی از مسوولان ادارات این شهرستان پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

با ترک فعل مدیران باید برخورد شود حجت الاسلام سیدمحمد حسینی میرامینی امام جمعه شهرستان آبیک در آغاز این جلسه  زیرکی، دانایی و خرد انسان را به نوع مواجهه انسان با حضرت سیدالشهداء علیه السلام دانست و گفت: هیچ کس دست خالی از محرم خارج نمی شود و امام حسین علیه السلام به همه هدیه می دهد.

وی افزود: افرادی هستند که شاید علی الظاهر انسانهای خوبی نباشند اما عقبه سالمی در وجودشان است و در بزنگاه ها درست تصمیم می گیرند اما افرادی هم هستند که ظاهر خوبی دارند اما چون عقبه ندارند، تصمیم درستی نمی گیرند.

امام جمعه شهرستان آبیک ادامه داد: تصمیمات آینده انسان و فرزند و ذریه انسان، ریشه در فعل امروزی دارد و ریشه های عوامل اتفاقات آینده را در گذشته خودمان باید ببینیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در شورای اداری شهرستان آبیک چه گذشت؟

در شورای اداری شهرستان آبیک چه گذشت؟