مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 14:302023-06-23سياسي

وضعیت فعلی قطار شهری ورامین به دلیل ترک فعل های گذشته است


وضعیت فعلی قطار شهری ورامین به دلیل ترک فعل های گذشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه ورامین با تبریک هفته قوه قضاییه گفت: اهمیت جایگاه قضاوت بر کسی پوشیده نیست، به قضات محترم عرض می کنیم، با توجه به اهمیت این سنگر جهت احقاق حقوق مردم دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم و غارتگر بیت المال را در دستور کار قرار دهند، تا امید مردم به عدالت بیشتر شود، باید مردم اجرای عدالت را حس کنند، البته طی سال های اخیر اقدامات خوبی انجام شده اما کافی نبوده است.

وی ادامه داد: باید مجرم از دستگاه قضا ترس داشته باشد و در اجرای حکم الهی و حدود شرعی تسریع شود و مردم هم از مجازات ها با خبر شوند، تا تأثیر بهتری داشته باشد.

محمودی با تاکید بر برخورد با ترک فعل ها گفت: در مورد قطار شهری ورامین این روزها به یک دغدغه تبدیل شده است، ترک فعل هایی صورت گرفته است، نحوه مدیریت و بی اعتنایی به مردم طی سال ها و دهه های گذشته حرمت و کرامت مردم را زیر سوال برده است، این وضع حاصل ترک فعل هایی است، که باید با آن افراد و جایگاه ها برخورد قانونی شود.

وی ضمن انتقاد از بی قانونی در تعیین نرخ اجاره مراکز صنفی گفت: این کرایه ها یک دفعه افزایش بی رویه پیدا می کند، چطور قابل توجیه است، این رفتارها بر قیمت اجناس، قدرت خرید مردم، افزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت فعلی قطار شهری ورامین به دلیل ترک فعل های گذشته است

وضعیت فعلی قطار شهری ورامین به دلیل ترک فعل های گذشته است