مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 12:452023-07-19سياسي

امر به معروف و نهی از منکر یک تکلیف شرعی برای همه است


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک تکلیف شرعی برای همه است و نباید در راستای ترویج معروفات و مقابله با منکرات در جامعه سکوت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر حسینی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفته اول ماه محرم به نام هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده و این ستاد برنامه های ویژه ای برای این ایام دارد.

وی افزود: برای این ایام 26 عنوان برنامه در نظر گرفته شده است که در سطح استان برگزار می شود.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان تصریح کرد: سعی می شود در ایام با برپایی میزهای خدمت در سطح مساجد و محلات زمینه تقویت ارتباط مدیران با مردم را فراهم کنیم.

حسینی خاطرنشان کرد: مردمی بودن اولین اصل و برنامه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر به شمار می آید و هیچگاه اقدامات سلبی مدنظر این ستاد نبوده است.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر یک تکلیف شرعی برای همه است و نباید در راستای ترویج معروفات و مقابله با منکرات در جامعه سکوت کنیم.

حسینی تصریح کرد: بر اساس قانون ستاد امر به معروف و نهی از منکر ناظر بر امر حجاب و عفاف در جامعه است و بر مبنای قانون بر عملکرد ادارات و سازمان ها نظارت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امر به معروف و نهی از منکر یک تکلیف شرعی برای همه است

امر به معروف و نهی از منکر یک تکلیف شرعی برای همه است