مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 15:452023-06-26سياسي

آزادی 11 زندانی شاهرودی در بازدید رییس دادگستری از زندان


رییس زندان شاهرود از آزادی 11 زندانی شاهرودی طی دیدار مقامات قضایی از زندان این شهرستان به مناسبت هفته قوه قضاییه خبر داد.

- حسن کریم گشته 5 تیرماه در حاشیه این آیین اظهار کرد: زندانیان زندان شاهرود به مناسب هفته قوه قضاییه با مقامات قضایی و از جمله رییس دادگستری شهرستان شاهرود دیدار و درخواست ها و مشکلات خود را با مسوولان قضایی مطرح کرده که این مهم منجر به آزادی 11 زندانی گردید.

وی ادامه داد: رییس دادگستری شهرستان شاهرود در پایان این بازدید به تعدادی از زندانیان و مددجویان زندان شاهرود ارفاقات قانونی اهدا کردند.

رییس زندان شاهرود ضمن تبریک هفته قوه قضاییه از حضور مسئولین قضایی در زندان شاهرود تقدیر کرد و گفت: در این بازدید که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شده است مقامات قضایی ضمن دیدار چهره به چهره با زندانیان تلاش کردند که نسبت به اعطای ارفاقات و تسهیلات قانونی به زندانیان واجد شرایط همکاری و مساعدت لازم انجام دهند.

کریم کشته با اشاره به اینکه در این دیدار با جمع کثیری از زندانیان دیدار و گفت وگو شد، خاطرنشان کرد: در این دیدار با آزادی 11 نفر و با مرخصی منجر به آزادی تعدادی موافقت شد.

رییس زندان شاهرود با بیان اینکه تسهیلات متعددی شامل مرخصی، پایان حبس، رای باز، پابند الکترونیکی و آزادی مشروط نیز برسی و به تعدادی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 11 زندانی شاهرودی در بازدید رییس دادگستری از زندان

آزادی 11 زندانی شاهرودی در بازدید رییس دادگستری از زندان