مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 11:152023-07-10حوادث

2 کشته و 8 مصدوم در اثر سانحه ی رانندگی در شبستر و هریس


سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از فوت یک نفر و مصدوم شدن پنج نفر در اثر برخورد خودروهای پرشیا، سمند و پژو 405 در حوالی سه راهی علی بیگلو شبستر خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از فوت یک نفر و مصدوم شدن پنج نفر در اثر برخورد خودروهای پرشیا، سمند و پژو 405 در حوالی سه راهی علی بیگلو شبستر خبر داد.

وحید شادی نیا اظهار کرد: تصادف خودروهای پرشیا ،405 و سمند حوالی ساعت 9 یکشنبه شب در جاده شبستر تسوج نرسیده به سه هی علی بیگلو رخ داد؛ در این تصادف سرنشین 405 جان باخته و سه مصدوم توسط اورژانس به بیمارستان فاطمیه شبستر اعزام شدند که حال یکی از مصدومین وخیم است.

واژگونی سمند یک کشته و پنج مصدوم در شهرستان هریس بر جای گذاشت سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی همچنین خبر داد: واژگونی خودروی سواری سمند در محور تبریز به اهر محدوده هریس، یک کشته و پنج مصدوم بر جای گذاشت.

وحید شادی نیا اظهار کرد: گزارش واژگونی یک دستگاه خودروی سواری سمند در محور تبریز به اهر، 10 کیلومتر مانده به خواجه، به مرکز پیام اورژانس استان اعلام شد و کارشناسان اورژانس سریعا به همراه سه دستگاه آمبولانس با کدهای تبریز، خواجه وشیخ رجب به محل حادثه اعزام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 کشته و 8 مصدوم در اثر سانحه ی رانندگی در شبستر و هریس

2 کشته و 8 مصدوم در اثر سانحه ی رانندگی در شبستر و هریس