مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 13:152023-07-11بين الملل

«سخت ترین روز» برای رژیم صهیونیستی / نتانیاهو در میان بحران ها


لزوم انحلال تشکیلات خودگردان فلسطین و همچنین آغاز اعتراضات گسترده در اراضی اشغالی، از محورهای مورد توجه روزنامه های مطرح جهان عرب است.

- خبرگزاری مهر ، گروه بین الملل: در حالیکه اعتراضات در میان مردم فلسطین نسبت به تداوم همکاری تشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم صهیونیستی و انفعال این تشکیلات در برابر تجاوزات تل آویو افزایش یافته، برخی تحلیلگران معتقدند که تشکیلات مذکور، باید فوراً منحل شود.

عبدالباری عطوان تحلیلگر مطرح جهان عرب در سرمقاله خود در روزنامه رأی الیوم درباره تشکیلات خودگردان فلسطین نوشت: اگر ذره ای خجالت و حیا در وجود مسئولان این تشکیلات بود، در واکنش به تجاوز رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین، فوراً انحلال تشکیلات و استعفای خود را اعلام کرده و زمام رهبری را به دست گردان های عرین الاسود و دیگر گروه های مقاومت می دادند.

نیروهای وابسته به تشکیلات خودگردان که تعداد آنها بیش از 60 هزار نفر است، دست از همکاری های امنیتی با صهیونیست ها در اوج تجاوز ارتش اشغالگر به جنین، برنداشتند و تنها نظاره گر کشتار فلسطینی ها بوده و حتی پا را فراتر گذاشته و تعدادی از نیروهای شریف مقاومت که خود را برای دفاع از جنین آماده می کردند، بازداشت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سخت ترین روز» برای رژیم صهیونیستی / نتانیاهو در میان بحران ها

«سخت ترین روز» برای رژیم صهیونیستی / نتانیاهو در میان بحران ها