مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 10:552023-07-09بين الملل

اورشلیم پست: ورود ایران به سازمان همکاری شانگهای تهدید جدیدی برای غرب است


یک رسانه صهیونیستی با تاکید بر اینکه اهمیت ژئوپلتیک سازمان همکاری شانگهای رو به افزایش است، نوشت: با اضافه شدن جدید ایران که به دنبال اهرم سازمان شانگهای به عنوان نیرویی متقابل علیه آمریکا و اروپا است، - یک رسانه صهیونیستی با تاکید بر اینکه اهمیت ژئوپلتیک سازمان همکاری شانگهای رو به افزایش است، نوشت: با اضافه شدن جدید ایران که به دنبال اهرم سازمان شانگهای به عنوان نیرویی متقابل علیه آمریکا و اروپا است، این سازمان به عنوان یک تهدید بالقوه برای غرب شناخته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه اورشلیم پست در گزارش خود با بررسی رویکرد غرب در قبال پیوستن کامل ایران به سازمان همکاری شانگهای که در نشست هفته گذشته سران این نهاد بین المللی به طور رسمی انجام گرفت، آن را یک نگرانی فزاینده برای غرب توصیف کرد.

این روزنامه صهیونیستی در ادامه نوشت: این نگرانی غرب در درجه اول به دلیل پیامدهای چندوجهی روابط نظامی رو به رشد ایران با روسیه و چین است.

این موضوع با پایان از پیش تعیین شده محدودیت های سازمان ملل در رابطه با آزمایش و انتقال موشک های بالستیک ایران در اکتبر آینده نگران کننده تر هم می شود.

این امر به ایران دست بازتری برای تجارت تسلیحات با روسیه و چین و سایر کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای خواهد داد که نتیجه آن گسترش نفوذ ایران در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اورشلیم پست: ورود ایران به سازمان همکاری شانگهای تهدید جدیدی برای غرب است

اورشلیم پست: ورود ایران به سازمان همکاری شانگهای تهدید جدیدی برای غرب است