مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 11:002023-07-15سياسي

مسئول رسیدگی به موضوع آسیب های اجتماعی بهزیستی است


رییس سازمان بهزیستی با اشاره به رصد کامل مراکز بهزیستی گفت: ما از همکاری افراد و نهادها در خصوص مواجهه با آسیب های اجتماعی استقبال می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست خبری علی محمد قادری معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور صبح امروز برگزار شد.

قادری با بیان اینکه در هفته بهزیستی قرار داریم گفت: خوشحالم این فرصت پیش آمد تا ضمن ادای احترام به شهیدان انقلاب اسلامی خصوصاً شهید فیاض بخش رییس سازمان بهزیستی عملکرد هود را ارائه دهیم.

بهزیستی تاکنون توانسته است به هفت میلیون و پانصد هزار نفر خدمات خود را ارائه دهد.

وی با اشاره به خانواده هایی که کودکان معلول را به عنوان فرزندخواندگی می پذیرند گفت: این بخش از مخاطبان بهزیستی از اهالی آسمان هستند و نمی دانیم چگونه از آنان تشکر کنیم قادری با اشاره به طرح آغوش سیمرغ گفت: 400 خانواده از سراسر کشور حاضر شدند تا سرپرستی کودکان معلولان را به عهده بگیرند و بهزیستی هم متعهد است به طور کامل از آنان حمایت کند.

بهزیستی در زمینه سخت افزاری و نرم افزاری در درمان و هزینه ها پشتیبان این خانواده ها است و می خواهد همزمان با رشد تعداد این خانواده ها این خدمات را توسعه دهد.

وی در خصوص صحبت های علیرضا زاکانی مبنی بر اینکه دستیار رییس جمهور در خصوص آسیب های اجتماعی خواهند شد؛ گفت: ما از همکاری افرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول رسیدگی به موضوع آسیب های اجتماعی بهزیستی است

مسئول رسیدگی به موضوع آسیب های اجتماعی بهزیستی است