مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 00:152023-07-08اقتصادي

لرستان سالانه 300 هزار تن گندم نیاز دارد


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: از کشاورزان تقاضا داریم از آتش زدن کاه و کلش که به زمین و محیط زیست خسارت وارد می کند، خودداری کنند.

- ایسنا/لرستان رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: از کشاورزان تقاضا داریم از آتش زدن کاه و کلش که به زمین و محیط زیست خسارت وارد می کند، خودداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید عماد شاهرخی 17 تیرماه در دیدار با بهره برداران و جمعی از کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان سلسله که در محل جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار شد، با اشاره به بارش های مناسب امسال، اظهار کرد: بارش های مناسب باعث شد که ما در اراضی دیم در بعضی شهرستان ها در یک هکتار حدود 6 تن برداشت و در اراضی آبی نیز تا 11 تن برداشت داشته باشیم.

وی تصریح کرد: کل نیاز استان در سال 300 هزار تن گندم است، درحالی که امسال کف برداشت گندم در بدترین شرایط 350 هزار تن است؛ یعنی 50 هزار تن گندم مازاد در استان برداشت می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه امنیت نظامی و دیپلماسی ما در گرو امنیت غذایی است، اضافه کرد: ما باید علاوه بر تأمین نیاز خودمان، نیاز همسایگان را هم تأمین کنیم.

شاهرخی به انجام کارهای بزرگ در دولت سیزدهم از جمله احداث گلخانه ها اشاره کرد و افزود: حجم کل گلخانه های استان تا قبل از دولت سیزدهم 78 هکتار بود، درحالی که سال گذشته به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان سالانه 300 هزار تن گندم نیاز دارد

لرستان سالانه 300 هزار تن گندم نیاز دارد